Sidor

måndag 3 december 2012

Int då.

Vännerna mina mördar min telefon med att skicka så mycket grejer till den att den vibrerar ihjäl. Det de ville få sagt var ta bort förra inlägget. Med tusentals utropstecken och bara stora bokstäver. Tydligen tror de att Lina läser min blogg 24/7. Tyvärr Lina, du får inte veta hemligheten före klockan åtta imorgon! Då publiceras förra inlägget igen.
Kände annars för att påminna er om vad jag tycker om att byta bloggar. Har varken tid eller inspiration att berätta nu, kanske imoron, men i väntan på det kan ni ju läsa det här. Ett av de få inläggen jag är stolt över, som dessutom ganska bra berättar om just det ämnet.

1 kommentar:

  1. Jag har inte radera min gamla blogg, jag tappade bara intresset, och nu när jag började pånytt var det lättare att göra en helt ny istället för att fixa den gamla. Det var min ursäkt.

    SvaraRadera