Sidor

lördag 8 december 2012

Så fluffigt att man dör

Afterafterafterafterparty med Familjen vad var som gällde igår. Så klart sov jag inte ordentligt, så klart var det roligt som alltid med min älskade scoutfamilj. Före jag åkte iväg till Vive genom snöstormen hittade jag också bästa indiska restaurangen i Finland. Jag tar tillbaka allt jag sade om att det inte finns bra indiska restauranger i Finland för ett par månader sedan, Spice Garden i Alberga slog nästan till och med sina svenska kusiner.
Jag har hunnit lära mig japanska av att kolla på japansk skräckfilm och dött av pepparkaksöverätning. Jag tog tåget till Hoplax och Lärkan och hälsade på de stackars gymnasiekompisar som hade skola igår. Jag är ganska stolt över att jag inte tappade bort mig. Igår fick hamnade jag ännu ut i snön en gång, muhöscouterna tyckte inte att den behandlingen jag fick på deras förläggning förra veckan räckte. Systrarna och mamma återvände från London, med presenter åt sin kära syster! Jag håller ännu på att baka lite cookies till de vi just ska till och dricka glögg. God natt nu ska jag samla lite energi så att jag orkar igenom den här dagen. Det är väl inte så väluppfostrat att somna vid matbordet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar