Sidor

måndag 2 juli 2012

Träskor o nötter o långfil o koben o sågspån o mysli O EN KRATTA

Mest epic presenten någonsin får Ninni idag. Träskor, nötter, långfil, koben, sågspån, mysli och en kratta. Vi orkade inte fixa en get.
Den här presenten är den bästa jag någonsin har gett till någon. Jag tänkte säga att "den med djupast mening" men särskilt djup var inte meningen... Med om den här awesome grejen var några andra kompisar, samma gäng som har gått omkring i skolan och sjungit om Egon som skulle fylla fem år nästa dag...
Vi komponerade till och med en sång. Den ser ni på kortet. Melodin är så klart Egon.


Träskor av keramik, vi hade inte lust att betala så mycket... Close enough!


Antonia improviserade och vi fick långfil.



Jag förväntar mig inte att någon förstår hur otroligt bra den här presenten är. För det är den. För att trösta er kan jag också berätta att jag har en riktig...
Tack och hej, grattis till Ninni.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar