Sidor

torsdag 19 juli 2012

Min kompis Logitech S135i






Vi var i Tenala idag, hos mommo och moffa. Vi simmada, åt och Juni använde alla bilar som stod på gården som en jättestor lekstuga. Där stod jag sedan och öppnade och stängde en baklucka sjutton tusen gånger för att hon inte ville vara där så länge, men inte komma bort...
Tenala är inte långt från Ekenäs, så dit hann vi också. Till Gigantti. Där hittade jag min kompis efter att ha provlyssnat några stycken. Sjukt bra liten grej om man tänker på storleken och priset. 49€ kändes inte så farligt, och den har mycket bättre ljud än vad jag först tänkte när jag såg den. Klart att till exempel Boses högtalaren är i en helt annan klass, men de där små man får från verkkokauppa för 20€ är också i en helt annan klass. En mycket sämre klass. Nu ska det lyssnas på musik precis överallt!
- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar