Sidor

söndag 8 juli 2012

Godnatt

Jag ligger i min säng, klockan är tjugo över åtta och jag är dödstrött. Att vakna halv sju och vara förkyld är inte det bästa...
En del har jag ändå hunnit med. Jag var på båten, åt halva dagen och spelade wii resten av dagen. Framme här på Ålande regnade det. Surprise! Vi sprang omkring lite i regnet, jag träffade Skog (klädd i kostym!), jag blev blöt när det regnade och fick mitt straff för att jag var den enda duktiga som tog med sig sin rock. Jag och ingen annan fick klara sig utan paraply. Jag hann gå på Ice Age 4, sjukt rolig film egentligen. Nästan pinsamt att erkänna. Om någon vågar, gå och se den på bio. Eller vänta tills den kommer på dvd.
Vi åt och nu ligger jag som sagt halvdöd i min säng. Och hoppas på bättre väder tills imorgon.
- Posted using BlogPress from my iPad




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar