Sidor

lördag 7 juli 2012

De e på Åland

Buhuuu via ipaden får jag ingen musik till bloggen. I alla fall inte så lätt.
Oberoende så far jag till Åland imorgon! En natt fick jag sova, sju imorgon på morgonen ska jag sitta i bilen... Båten far ungefär nio och några timmar efter det är vi väl framme. Ska bli skojskojskoj! Vu funderade just på när hela familjen senast var på åland och det var typ sju år sedan. Jag har varit där en gång efter det, på ett läger, men trodde ändå inte att det var SÅ länge sen.
Framme får vi se vad vi hittar på, jag planerade i alla fall att snabbt fara och träffa de ålänningar jag sa hej då till igår. Jag måste inte vänta till nästa år för att få se dem, haha.
Förkylningen har inte blivit bättre, så idag tänker jag göra så ingenting det bara går. Vilket ändå inte är riktigt ingenting, vi hann redan till Baltic Jazz var jag åt glass. Godaste jordgubbsglassen i mitt liv, dessutom i småregnet med ont i halsen. Någon gång på eftermiddagen blir det en traktorkavalkad i kimito centrum, dit ska vi också och titta. Traktorer, jippii...


- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Uh, sry om/att vi smitta dej<3 Men du, ge alla där en stor kram från mej och hälsa att jag kommr ännu på besök :)

    SvaraRadera
  2. Kanske jag överlever, om inte skyller jag på dej... Klart att jag gör det:)

    SvaraRadera