Sidor

fredag 20 juli 2012

Där jag hänger min hatt




Är det inte en vacker hatt jag hittade i en billig låda i en butik för ett tag sen? Alla älskar den, inte minst Juni... Helt rolig är den ju nog, men mera som ett skämt än som en hatt. På scoutlägret ska den få följa med, vad som händer med den där får vi se!
Väderbloggen kan berätta att det har varit helt fint väder här nu tre dagar i rad. Rekord eller något. Första dagen var vi till Hitis, och blev torterade av en regnskur i båten på väg hem. Annars var det helt roligt och superfint väder. Igår var vi i Tenala som jag redan berättade om igår, och idag var vi först på stranden och kom sedan tillbaka. Carolina berättade att min mage ser helt grön ut så jag har försökt få den lite brunare. Halvvampyr som jag är går det inte så bra... Bränner mig gör jag i alla fall inte och det ska jag väl vara glad för.
Idag blir det ännu en tur till bibban i Västanfjärd så att vi inte dör av uttråkning på Västerö. Det är helt sjukt hut det kan finnas en så mycket bättre bibba här än vad det finns i grani. På något sätt skulle man tro att det är tvärtom...
- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar