Sidor

tisdag 10 juli 2012

På båten

Viking Lines internet är så långsamt att det inte ens är skrattretande, det har tagit mig tjugo minuter att komma till sidan var jag skriver det här inlägget. Det kräver att man loggar in på ett ställe och trycker på en knapp. Därför tänker jag inte börja skriva några romaner med tanke på hur stor risken är att det här ändå aldrig lyckas bli publicerat.
Åland var skoj, jag skulle helt gärna ha blivit kvar där lite längre. Nästa år ska jag på Rockoff, eller jag tänker gnälla tills jag får det. Nu står jag alltså vid en världshistoriens trögaste dator och funderar på vad jag ska hitta på tills vi är i Åbo. Dagsbåten är inte den roligaste grejen i världen, inte när du är förkyld och inte har med dig några kompisar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar