Sidor

lördag 14 juli 2012

-> lande igen




























Lite bilder av vad jag har pysslat med de senaste dagarna. Nu ska vi till lande igen, om en vecka till Västerö var Fazer har någon stuga och genast efter det scoutläger. Det kan alltså hända att jag inte är hemma på över tre veckor! Idag har jag sprungit omkring och sökt efter grejer som ska med till scoutlägret, som tur är hälften redan på lande efter fbklägret. Det känns lite konstigt att packa ihop lägergrejerna när det ännu är över två veckor kvar... För några dagar sedan talade jag med en kompis som tydligen inte gör något annat än förbereder sig för lägret (...) och berättade att det är under 17 dygn kvar. Idag är det väl femton då? :)


Västerö är alltså mitt ute i ingenstans, någonstans mellan Finland och Åland. Utanför Korpo. Det skulle inte förvåna om det är omöjligt att använda internet. Det blir spännande att se hur vi klarar oss...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar