Sidor

söndag 27 maj 2012

Baka baka liten kaka



Min kära klass får en rainbow cake imorgon. Lätt och roligt att laga och det blir på riktigt sjukt fint. Jag har aldrig förut lagat det som en kaka, men cupcakes har jag gjort. Det borde inte vara så stor skillnad, det ser vi imorgon. På hälsokunskapstimmen, jag diggar det här med knytkalas på hälsokunskapen. Jag tror inte riktigt att alla tänker hämta med sig morötter och äpplen...

Jag har också gjort en hallonkaka, en favorit som alltid tar slut direkt... Nu måste jag snabbt gå och äta upp den, för imorgon kommer det garanterat inte att finnas en smula kvar. 
Idag har jag också hunnit städa Winden, gissa om jag kände mig duktig som enda person som inte var ledare som var där. Att vi dessutom var bara tre gjorde inte att jag kände mig mindre duktig. Där var helt otroligt varmt, ungefär som en bastu, och jag förstår inte hur de småbarn som tydligen ska vara på något läger där nästa vecka kommer att överleva. De kommer att bli levande kokta.

3 kommentarer:

  1. ja baka just också en likadan men din blev mycket snyggare:D:D
    ny blogg :
    thisismehelena.blogspot.com
    :D:D

    SvaraRadera
  2. ... bilderna fungerar inte? så jag antar att min var finare tills jag ser din! :D

    SvaraRadera
  3. ja satt int bilder o ser du int ?:( nåmen ändåå den ble int alls fin så ja sätter int bild...:D

    SvaraRadera