Sidor

tisdag 1 maj 2012

Och så blev det första maj

Igår på kvällen for jag ännu till Lina efter att ha ätit massor sushi, annan mat, choko och annat godis. Inte för att jag hann vara där så länge, mamma och pappa lät mig inte cykla hem helt mitt i natten. Där spelade vi sen bullshit, ett kul spel när man är på det humöret. Bra gick det nog inte för någon, men bättre än när vi spelade läpsy och James... Fin vappen vi hade, satt i Linas vardagsrum och spelade kort.
Idag försökte jag få alla att tycka att det är en bra idé att vi lagar munkar. Ingen annan tyckte det. Vi har ingen uteplatta här i grani och pappa vägrar fritera inne. Jag får väl vänta tills vi far till lande. Det finns typ ett veckoslut när det går för mig före sommarlovet så jag får vänta på mina munkar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar