Sidor

fredag 4 maj 2012

Guds nådegåva, det är jag

Jannica betyder guds nådegåva, i alla fall om man tror på vår moddalärare. Jag vet nu inte riktigt hur jag har fått ett sånt namn i så fall. Det fanns alla möjliga najs namn, Lina betyder till exempel litet vackert vattenfall/liten palm, Helena lysande/fackla och Julia ungdomlig. Nåjaa, guds nådegåva är i alla fall positivt. Ganska väldigt positivt.
Vänelevsintervjun som jag steg upp massor tidigare gick helt okej, jag vet nu inte hur stor chans det är att jag blir vänelev, men jag har försökt. Resten av den lektionen som inte var en lektion satt vi i korridoren och åt kex med Hellu och Alexandra. På biologitimmen så tyckte någon att det var ett bra skämt att kasta en stinkbomb och vi måste sedan sitta 75 minuter i ett väldigt stinkande klassrum. Det var ett bra skämt innan vi märkte hur äckligt det luktade. På något sätt var det inte mera lika kiva.
Ninni kommer hit över natten, jag ska hinna med typ tusen saker ännu idag, och imorgon blir det noux och hajk igen. Väskan från förra veckan är inte ännu heller uppackad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar