Sidor

lördag 26 maj 2012

Heja grani de e vi

Finare inlägg om stafettkarnevalen kommer imorgon, när resten av bilderna är på en dator och inte på en kamera i bottnet av min väska. Det var soligt, och efter två dagar på samma plats på olympiastadion var solen sken från samma håll är halva jag helt bränd och halva jag helt vit. Jag lovar att i morgon kommer precis halva mitt ansikte att vara helt rött, mitt över näsan/pannan/hakan kommer gränsen att gå och högra halvan kommer att vara helt vit. Så känns det i alla fall.
Jag hann redan med att kolla på Jurassic Park ettan. Mamma och Carolina har tydligen köpt alla tre så nu blir det att kolla på dinosaurier hela veckoslutet. Tänk nu hur awesome det skulle vara med en park med riktiga dinosaurier!
Nu börjar i alla fall ESC, go Sverige! Lina försökte få mig omvänd till att tycka att Estland är bäst, men vet nu inte hur roligt det är med en person som säger "kuula" typ hundra gånger i en sång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar