Sidor

torsdag 31 maj 2012

Var blev hjärnan?


Vi hade en bil som hade fast repet som var fast i selen man hade på sig när man klättrade idag. Det var alltså som en stor pinne på bilen var repet var fast, ungefär. Vi kunde inte hålla på och klättra hela natten för Jani måste föra den tillbaka till sin riktiga station. Dennis försökte förklara det här till Ninni. Hon förstod inte varför bilen behövdes. 
En sak lyckades hon i alla fall med, att få alla att skratta.
Jag lyckades med att bli blöt. Jag försökte komma över poolen utan att bli blöt. Alla hade något emot det och knuffade i mig. Vad gjorde det, jag hade med torra kläder, bastun var varm och det fanns massor av goda grejer att äta. Mitt korgklättringsrekord blev inte slaget. Nog för att alla tyckte att det var nya tider och nya rekord. Men nej, de kunde bara inte erkänna att de var sämre än jag. Förra året. Då var det 27 korgar. I år fick jag 18, årets rekord var 23. Jag känner mig fortfarande som en vinnare, ännu ett år efter. Vad alla andra än säger.
Nåjo. Det här inlägger skrev jag igår. Och publicerade. Men nej, blogger tyckte att det var roligt att bråka med mig och tog bort det. 

3 kommentarer:

  1. Jag lyckas ALLTID få alla att skratta... med, eller åt mej (;

    SvaraRadera
  2. Jannica sku du kunna sätta in en sån dän sök-ruta bland gatdgetanaa så att man kan söka i din blogg? :) För jag sku igår använda ett receppt som du hade satt hit, men hitta de sen aldri. :P

    SvaraRadera
  3. Det borde finnas en sökruta? Uppe i vänstra hörnet. Det finns i alla fall för mig, ingen aning om det finns för alla...
    Ninni: nåjaa oftast ÅT... :D

    SvaraRadera