Sidor

söndag 6 maj 2012

Vårhajk, inte VÅR hajk.

Bilder finns, Melina glömde sin kamera hemma och jag räddade allt med att ha med min. Vi hade ett kul veckoslut ute i Noux, med Muhöscouter som försökte få oss att komma till deras övernattningsställe sex kilometer bort, ett hp-tält var alla sov liite för nära varandra (ju närmare desto varmare som alla vet...), kokosbollar, pringles (som ju verkligen inte är chips!), colaburkar som skadade många och colaflaskor som tog slut helt för snabbt. Lite för många krig blev det också, och mina ben och min mage mår inte bättre är före jag for dit tack vare alla vun och också lite större scouter som försökte döda dem. 
Vive lyckas inte sätta en hel kokosboll i munnen...

Melina gör det!

Vi skulle söndra ballongerna med pilar, det gick inte sådär överdrivet bra.



Made tycker att han är cool när han har klättrat upp på ett berg.



Alltså keppikännit är inte min grej. Jag föll. Många gånger.






Markus och Jake hittade inga stenar att kasta...


Vive och jag simmade! Helt på riktigt, i en sjö.

Angry Birds Space. Vart for scoutigheten? Well, bättre än de som satt och sminkade sig på fritiden...








Skojskoj. Alla som inte var där ångrar sig, fast de inte vet om det. Ännu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar