Sidor

onsdag 2 maj 2012

Shopping

Jag, Linda & Ninni for till Sello, och jag hittade faktiskt en klänning. Bompaxlås ingen annan får köpa den! Den var från hm så kanske inte den speciellaste man kan hitta, men helt fin. 


En grön spetstopp blev det också :)

Så fick jag mamma att köra mig till och från konstis och hämtade därför hem allt tungt som jag inte har orkat släpa hem tidigare. Två åars grejer som jag inte har hunnit ta hem eller tyckt att är tillräckligt viktiga. Jag fattar inte riktigt hur jag har hunnit göra allt det här plus allt som är i mitt rum på två år, två timmar i veckan som jag bara har varit på lite över hälften. Ett mysterium!


Nu ska jag börja gå mot Linda var jag dumt nog lämnade min cykel. Det är precis bredvid fbk vart jag ska, men det är ju lite störande att behöva dit...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar