Sidor

onsdag 16 maj 2012

Godmorgon

Jag funderade igår på om jag skulle ändra precis hela bloggen, till något som är ganska motsatsen till vad den är idag. Nejnej, den får hållas såhär i alla fall en tid till.
Igår var det då Megazone med scouterna, först mcDonalds med några av dem och så skulle det skjutas. Jag kom inte sist, det var också mitt mål. Roligt var det, men så varmt att vi funderade på att hoppa ner i havet från en mur där utanför. Istället gick vi och åt glass och när glassen var slut, klockan var åtta och nästa buss gick om 40 minuter var det inte mera lika varmt...
Idag ska jag till lande med några kompisar, vi är inte lediga som ungefär alla andra skolor (igen!) så vi måste väl komma tillbaka på torsdag kväll. Kul blir det oberoende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar