Sidor

onsdag 9 maj 2012

God dag

Juni väckte mig på ett smått störande sätt på morgonen och vägrade gå ut ur mitt rum... Efter det skrek hon hela morgonen för att jag inte gav mina solglasögon åt henne. Ni vill inte ha en lillasyster. 
Igår kollade vi på the grown ups för kanske femte gången, helt okej film några gånger men inte hur många som helst. Vi hade massor av godis som vi åt så det var helt kul ändå. Idag var det en kort dag i skolan, skönt att sluta ett! När vi dessutom inte gjorde så mycket, på mattatimmen var det ett enkelt snabbt förhör och sedan spel nästan hela tiden som var kvar, på finskan gjorde vi ett grupparbete med menyer som gick ut på att skriva ungefär "karkki" på ett papper och så rita lite godisar. Musiktimmen var chill som alltid, jag och Ninni ska tydligen uppträda på vårfesten. Om vi får spela akustisk gitarr. Då hörs det inte så mycket om det går fel. 
Nu ska jag sätta på shorts och gå ut i solen med mina Hungergames. Som jag inte har läst på sen första maj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar