Sidor

fredag 19 oktober 2012

Usch.

Jag har ätit så mycket att min mage på riktigt gör ont (ingen trevlig känsla vad ni än tror), gått för långt i mina converse och slagit armbågen blodig så att jag typ kommer att få blodförgiftning. På min systers tandställning. Det var inte riktigt med flit, om någon undrar... Jag har känt mig som en dagistant när jag har vaktat tusen småbarn på olika ställen och annars bara lekt med dem.
Men det har också varit roligt. Inte skulle jag ha ätit om det ibte skulle ha varit gott, jag skulle inte heller ha gått upp och ner för drottninggatan några gånger plus ett varv till östermalm utan orsak. Armbågen gick sönder på grund av en bubbelpool och en vattenrutschbana. Jag åt bakelser på ett konditori, köpte fina grejer och är nu helt otroligt trött. Imorgon ska jag ännu orka med en likadan dag till, med löjligt mycket mat och mera pengar som förvandlas till shoppingkassar. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar