Sidor

torsdag 4 oktober 2012

Kanelbullens dag

Inte hann jag med det här idag...

Tolka inläggsbristen som att jag har bättre saker att göra. Jag antar att ni har märkt att min blogg inte är någonting jag struntar helt i så hemskt enkelt, jag har alltså haft massor av bra saker att göra.
Jag måste väl medge att jag har syndat. För första gången på många år har jag inte bakat bullar just det här speciella datumet. För att göra hela saken ännu värre så började jag baka muffins ungefär genast när jag kom hem. Jag hade ingen lust att vara uppe halva natten och baka bullar och något måste jag ha till elevcaféet imorgon. Vanhelgar jag kanelbullen eller något nu? Nästa år lovar jag att jag ska gottgöra det och baka hundra kanelbullar. Minst.
Annars då? Tävlingsövningar, scoutmöte, chokladkex. Massor av andra grejer som har tagit av min bloggningstid. Foton på det jag har bakat under de här dagarna kommer så fort mina muffins är klara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar