Sidor

torsdag 11 oktober 2012

Jobba Grani style

http://yle.fi/extrem/artikel/musik/45816-X3M-presenterar-Grani-Style  gjorde min dag ännu några steg bättre. Lite mobbning mot oss granibor nog men det hindrar den inte från att vara rolig...

Det finns en mesta, som inte passar för dom flesta
Den rikaste av städer, också hundar har finkläder
Jag vill bli granibo, så hårt att huvu' snart int' kestää
Jag är kiva typ att ha med på fester

Men Mickus sa,
"Har du barnvagn gjord av läder?"
Och Krippe sa,
"Har din kläpp märkeskläder?"
Och Bobi sa,
"Har inte tid, ska jaga tjäder"
Och Fille sa, precis som Bobi sa

Om jag bjuder, tar det på firman, får jag va' me'?
- Nej!
Varför int' de'?
- Nej!
Vill ni ha kräftor, eller domppa? Jag tar ett lån!
- Nej!
Får int' jag lån?
Fatta jappar jag kan rasta er chihuahua

Jobba Grani Style
Helt fi**igt siisti
Jobb, jobb, jobb, jobb,
jobba Grani Style

Hela dagen dom ba' hengaa, ändå kontot fylls med pengar
Vem behöver karriärer innanför Granis barriärer
Jag vill bli granibo så hårt att huvu' snart int' kestää
Har inte ätit, plide får jag rester

Men Mickus sa,
"Har du barnvagn gjord av läder?"
Och Krippe sa,
"Har din kläpp märkeskläder?"
Och Bobi sa,
"Har inte tid, ska jaga tjäder"
Och Fille sa, precis som Bobi sa

Om jag bjuder, tar det på firman, får jag va' me'?
- Nej!
Varför int' de'?
- Nej!
Vill ni ha kräftor, eller domppa? Jag tar ett lån!
- Nej!
Får int' jag lån?
Fatta jappar jag kan rasta er chihuahua

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar