Sidor

tisdag 16 oktober 2012

En dag kvar

Imorgon blir det äntligen höstlov! Nog för att jag aldrig har varit mindre inspirerad att ha höstlov och att åka iväg till Sverige men antagligen blir det helt bra när vi väl far iväg. Just nu skulle jag bara vilja bli kvar i min säng från det att jag kommer hem imorgon tills måndag morgon. Jag skulle definitivt inte orka packa alla grejer ännu ikväll och fara direkt efter skolan imorgon för att komma hem på söndag. Nåjaa jag ska inte klaga för mycket, jag har ännu aldrig upplevt en tråkig sverigeresa. Jag tror (och hoppas) att det här inte heller blir ett undantag.
Gick till keramiktimmen för första gången på många veckor igår!
Igår hade jag skoj både i skolan och på keramiktimmen, jag fattar inte hur jag nuförtiden aldrig verkar ha dåliga måndagar. Allt går alltid fint och jag lyckas få måndag till en av veckans bästa dagar. Så har jag också lyckats komma ihåg/upptäcka exakt hur mycket jag tycker om matematik. Hur sjuk alla andra än tycker att jag är är det ett av mina favoritämnen. Det är helt enkelt roligt!
När jag nu för en gångs skull började tala om skolan så kanske jag ska berätta att betyget jag fick på fredagen var fint, att jag nu har lyckats motivera mig själv i så gott som alla ämnen och att jag tycker att allt är roligt. Nästan utan undantag till och med. Allt går fint, och därför finns det inte så hemskt mycket tid för bloggningen. Det att jag inte bloggar är bara ett tecken på att jag har bättre saker att göra, och bloggen är ju inte oviktig för mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar