Sidor

onsdag 24 oktober 2012

Festisfestiiis

Några kompisar som kom med hem från Sverige! Pappa kände sig konstnärlig, ställde dem i vårt fönster och fotade några spännande bilder. Jag undrar hur länge någon kräver att de står kvar där och ser fina ut innan jag får dricka upp dem.
För att nu hoppa från en sak till en annan försökte Ninni och Linda igår förklara på vilket sätt jag är annorlunda i min blogg än när man ser mig live. Ninni förklarade i säkert en minut med långa och poetiska förklaringar som jag inte förstod mycket av. Så kom Linda och sa ungefär att hon menar att i din blogg ser man en hurdan fjant du verkligen är. Joo. Till saken hör ju att jag inte skriver något som kan störa någon personligen här, och annars också är tyst med ganska många grejer som jag inte har lust att dela med hela världen. Därför förstod jag inte riktigt hur man kan få någon annan bild av mig än att jag är en ganska tråkig person om man bara läser min blogg. Tydligen märker man lite mera än så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar