Sidor

torsdag 11 oktober 2012

Pink fluffy unicorns

...dancing on rainbows! Vi fixade på vårt projekt igår med Ninni och Hellu. Det betyder bakade i fyra timmar. Lina och Antonia hjälpte nog också till och utan Lina skulle vi aldrig ha fått en så snygg enhörning så jag är väl skyldig också dem ett tack.
Vi bakade en unicornkaka och rainbowcupcakes, riktigt skoj att för en gångs skull få färga allt riktigt ordentligt! Fint blev det och smaken var inte heller något att klaga på. Framför allt var det roligt!






Igår skulle vi också fylla i lappar ungefär om våra innersta känslor för att se om vi var deprimerade utan att veta om det (...). När en av sakerna man kunde kryssa i på negativt-pappret var "jag kommer att hamna på mentalsjukhus" slutade jag ta dem seriöst och kom fram att att man inte på något sätt kan kalla mig deprimerad och att jag verkligen är nöjd med mitt liv och oftast glad. När det att det är mörkt när man vaknar på morgonen är det största problemet är det väl ganska bra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar