Sidor

söndag 4 november 2012

Pepparkakshus

Har inte ännu hunnit översätta receptet till kakan klart, det poppar nog upp här på bloggen i något skede...
Idag har det varit pepparkaksbakning hela förmiddagen! Ett hus ska det bli. Jag undrar om jag valde ett lite för avancerat hus, om det kommer att rasa ihop i en hög när jag väl börjar bygga ihop det... Just nu ligger alla delar i köket och väntar på sitt öde. Om det blir ett hus eller en roskishög vet jag inte ännu. Om det blir ett hus kommer det att bli otroligt fint, kolla här så ser ni. Så undrar jag också lite när jag kommer att ha tid att bygga ihop det. Idag kommer mommo och moffa hit och hjälper till att äta kaka, senare ska jag till Lina och där blir det väl också kakätande... Jag kommer antagligen att hata allt som ens liknar en heaven and hell cake innan den är slut. Om det nu är möjligt att börja hata choklad så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar