Sidor

måndag 26 november 2012

Dag 2

Tio gamla bilder på mig själv.
Jag är så gammal att tiden när jag föddes var före digikamerornas tid. Inga babybilder, alltså! Vårt digitala fotoarkiv börjar någon gång i början av 2004. Några av de första bilderna är från mitt sexårskalas. Charmigt, charmigt. Man vill både skratta och gråta medan man tittar på alla gamla bilder... 



Bara för att jag har en gullig syster/gris.

Andra gulliga systern!

Det finns väldigt få bilder på bara mig från den här tiden. Carolina är med på varenda en. Vi trivdes väl i varandras sällskap.



Hälften av alla bilder jag hittade är från tidiga morgnar, var mitt hår står åt alla håll och jag ser sådär lagom representativ ut...



Det här måste vara den bästa bilden någonsin på mig.




Ja-a kära bloggläsare. Det här var ganska pinsamt. Hoppas ni njuter av det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar