Sidor

fredag 16 november 2012

Gryning

Breaking Dawn var det som gällde idag. Den slog alla förväntningar tusen gånger. Den första filmen var dålig, den andra helt hemsk, tredje dålig, fjärde okej och den sista nästan bra. Där fanns en grej som jag lovar att lurade varenda en som var på den filmen och kommer att lura alla som går på den, världens mest irriterande och oväntade! På ett sätt var det ändå bra, det gjorde ju så att man inte visste varenda en detalj fast man hade läst böckerna.
I början älskade jag Twilight. Så småningom blev det till att mest ignorera dem och bli irriterad på alla överdrivna fans, sedan till att så gott som hata dem och tycka att handlingen går att sammanfatta på tre rader. Nu har det ändrats till att hela historien skulle kunna vara fem gånger kortare men annars är det inget större fel på dem. Efter den här filmen alltså. Kanske jag borde läsa om böckerna och se om min åsikt har lyckats förändras. Om jag orkar, det händer faktiskt inte så mycket i dem... Filmerna tänker jag verkligen inte kolla på igen. I alla fall inte de två första. De är faktiskt två av de sämsta filmerna jag någonsin har sett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar