Sidor

torsdag 15 november 2012

Munk

Jag hittade ett litet hål just lagom för att blogga, före jag tillbringar min kväll i fysikens fascinerande värld. Jag har redan känt mig som en munk några gånger den här veckan, först när jag lärde mig religion, sedan matematik, nu är det dags för fysik. Nästan så att jag har lust att grunda ett fysikkloster någonstans och sitta där och läsa hela dagarna och be till de fantastiska siffrona, grundstorheterna och den logiken som gör att du antingen gör fel eller rätt. Inget komplicerat mittemellan som det finns inom religionen. 
Ja-a jag har gjort massor men just inget som på riktigt ger långvariga fina resultat. Sådär att jag springer omkring hela dagarna och sedan på kvällen funderar vad jag riktigt har gjort och kommer fram till ingenting. Men imorgon är det fredag, Breaking Dawn part 2-premiär (hoppashoppashoppas att den inte är lika dålig som de tre första och i alla fall lika bra som den fjärde, som inte heller var bra), och på lördag ska jag ut till Noux om inte någon bestämmer sig för att det är för jobbigt. Bara jag som tycker att det är roligt att använda ett veckoslut i november med att sitta vid en eld ute i en skog tillsammans med typ tre andra människor och inte få sova alls? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar