Sidor

lördag 24 november 2012

24.11

Ni alla vet vad som händer om trettio dagar. Trettio listor med färdigt bestämda ämnen ska det bli före det! Imorgon är det dags för det första, så ska det bli ett per dag, med slutet på julafton.


  1. Tio meningar jag har läst idag, och inte skrivit själv.
  2. Tio gamla bilder på mig själv.
  3. Tio saker som finns i min väska/mina fickor.
  4. Tio filmer jag tycker om.
  5. Tio saker jag önskar mig.
  6. Tio saker jag saknar från när jag var mindre.
  7. Tio saker som gör mig glad.
  8. Tio yrken jag skulle kunna välja.
  9. Tio favoriter att äta.
  10. Tio namn jag aldrig skulle döpa mitt barn till.
  11. Tio böcker jag tycker om.
  12. Tio saker jag verkligen inte gillar.
  13. Tio saker någon har sagt till mig idag.
  14. Tio sånger som finns på den spellistan jag lyssnar på.
  15. Tio föremål jag själv har gjort.
  16. Tio bloggar jag läser.
  17. Tio personer jag beundrar.
  18. Tio platser jag vill åka till.
  19. Tio platser jag har varit på.
  20. Tio saker jag ska göra innan jag dör.
  21. Tio saker jag har gjort idag.
  22. Tio saker jag aldrig har gjort, men ska göra imorgon.
  23. Tio minnen.
  24. Tio klädersplagg jag tycker om.
  25. Tio foton från min dag.
  26. Tio personer jag har talat med idag.
  27. Tio julklappar jag någon gång ska ge åt någon.
  28. Tio personer jag vill träffa.
  29. Tio favoritrecept.
  30. Tio saker jag har lärt mig under de här trettio dagarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar