Sidor

lördag 18 augusti 2012

Min spännande dag

Jag köpte en penna. Slut på inlägget!

Lite mera spännande än så var det nog. För att komma till butiken var jag hittade min penna så var vi först på Högholmen och tittade på alla djur. 



Lama glama...

En muggla, i alla fall om man lyssnar på Juni.

En liten människounge som försökte komma in i en bur, eller min syster.

Till och med björnarna tyckte att det var för varmt för att orka göra något. För varmt var det, glassen som Fazer så vänligt bjöd mig på räddade mitt liv.

Barnen, det vill säga jag också, fick dekorera kex. Sofie sa att själva kexet var som ett lejon, jag lyckades inte på något sätt se det lejonet och det blev bara en klump med massor av strössel. 

Så lyckades lilla Juni med att bryta sin arm när hon föll från en trampolin på Högholmen. Det blev ett par timmar på dextra var vi gjorde ingenting, och där nära fanns alltså min pennbutik. Stackars lilla ungen piper hela tiden, men man kan ju inte bli sur på henne när hon på riktigt har ont i sin lilla arm!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar