Sidor

onsdag 29 augusti 2012

En bild som gör hela inlägget läsvärt

Charmig bild av mig och Lina på jumppatimmen. Vi gjorde massor... Dessutom är bilden skamlöst stulen av Linda.

Inget spännande händer här. Igår blev jag utsparkad från ett planeringsmöte (var jag nog inte egentligen skulle vara), träffade Emil och några till och gick på scoutmöte. Var jag gick omkring i halva grani och gjorde absolut ingenting. Jo-o det kommer att bli ett intressant år som spejare med massor av små (okej ett år yngre...) barn i vår grupp. När nästan alla scouter jag känner blev ledare kommer det nog att bli ganska annorlunda.
Idag har jag varit med Lina och lyckats få med mig Alexandras telefon i min väska. Nu kan vi i alla fall hoppas att alla lär sig att man inte ska sätta grejer i min väska, speciellt inte om man själv inte kommer ihåg dem. Då blir de där.
Ikväll blir det antagligen ytlivräddning. Eller åtminstone något som går ut på att man får massor av vatten på sig. Ytlivräddning i gallträsk med en för stor torrdräkt är inget jag längtar efter att prova, så jag hoppas på att det är något trevligare som att simma i en simbassäng. Det skulle inte vara så hemskt likt våra kära ledaren att hitta på något så lätt och roligt, men man kan ju alltid hoppas... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar