Sidor

tisdag 7 augusti 2012

Juni juli augusti

Duktiga Jannica har många hundra egna foton från hela sommaren på sin egen kamera. Inte lika duktiga Jannica gömde kamerasladden på lande. Tillsammans med nycklarna, en telefonladdare, lite smycken, lite kläder och sin handväska. Det får vänta till veckoslutet. Och bilderna får vara de som har fotats med andra kameran och alltså finns på den här datorn.



Pastan jag bloggade om för en evighet sen!


Paddan från vår terrass... Nu berättade dessutom mamma att de hade varit en huggorm där medan vi var på läger. Jag vet inte riktigt om jag vill gå ut på den mera.




Joo kanske man ändå inte navigerar efter en servett.

Den här hängmattan har gett mig så många blåmärken den här sommaren att det inte är sant. Man gör inget annat än koncentrerar sig på att inte falla ur när man är i den.


På Västerö fick vi faktiskt många fiskar med nät. Stolt är jag!







Och så en bild från scoutlägret. Beachvolley är helt enkelt inte min grej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar