Sidor

lördag 22 oktober 2011

Tråkigt?

Tycker ni att min blogg är tråkig? Inte för att jag vet om någon läser den... Jag vet att jag har massor av text och kanske inte SÅ mycket bilder, och kanske jag skriver om tråkiga saker? Jag har faktiskt ingen aning. Så ta nu och svara på lite frågor! Nu kommer de och bli jätte awkward stämning om ingen svarar, så var nu snälla och svara... Jag kan skriva frågot om det blir lättare :)

  1. För lite/mycket bilder?
  2. För lite/mycket text?
  3. För långsam uppdatering?
  4. För tråkiga saker?
  5. För ful design?
  6. ...jag vill ha mera av bilder/kläder/cupcakes/fbk/scouter/random saker/saker om mina kompisar/saker om min familj/saker om mej/saker om skolan... Hitta på själv!
Svara i kommentar/till bananen.jacca@gmail.com!

2 kommentarer:

  1. Hej jannica, jag tycker att det är kiva att läsa din blogg för du skriver och beskriver saker väldigt fint. Man kan riktigt bra måla upp för sig själv hur allt ser ut. Förstås e de kiva om du sätter in nån bild nu o då. Maria

    SvaraRadera
  2. jag svarade redan på dina frågor och skickade till bananen. Summan av kardemumman var att det är roligt att läsa din blogg för du skriver så bra och att jag vill ha mera om Ågge (på skoj). Tia

    SvaraRadera