Sidor

onsdag 19 oktober 2011

För lite tid

Ojdå, jag hann inte blogga idag. Först skolan, sedan hem och gå ut med Ågge, sen till kostis och därifrån direkt till FBK och sedan hem. Och sedan blogga. FBKövningen var inte en av de bästa, om man säger så. En och en halv timme grundklarering (världens mest perusjuttu när det gäller fbk) i ösregn, åska, blixtar och hagel. Jätteroligt! Inte blev det ju heller egentligen bättre av att alla hela tiden väntade på en riktig keikka och skulle ha oss att göra allt snabbare. Iskallt var det också. Jag har varit med om roligare, som sagt. Men också hemskare, egentligen. Då åskade och regnade det också. Och det var också grundklarering som gällde.
Nu ska jag snart gå och sova. Det stormar helt sjukt utanför, och när jag kom hem haglade det. Nu vågar jag inte titta  ut för att se vad som kommer ner från himlen... Det kan ju vara snö. Nej tack! Så kan jag också berätta att den korrekta böjningsformen för browser är brausrar. Här var jag bor i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar