Sidor

måndag 3 oktober 2011

HA HA HA

Tumblr_ls6wi4h4jt1qbgjkro1_500_large
Jag söker inspiration till min pyjamas som jag gör i handarbetet. Slash bloggar :) vår plan är att vara här så länge som möjligt, vi orkar inte gå ner till handarbetssalen. Just nu är vi i datasalen, för tredje gången den här timmen. Allt går fel i dag, så vi måst göra det på nytt och på nytt. Min pyjamas ska få ett fint angry birds-trafikljus på ryggen, kanske ni får se sen. Jag skulle kunna visa planen men har ingen scanner. Tyvärr. Den blev helt fin, jag ritade länge på den eftersom jag inte ville sticka. Det är också orsaken till det här inlägget... Snart kanske jag måst printa ut vad jag nu skulle printa (typ tre ord på ett papper) och gå ner. Och sticka... Som ni kanske gissar är inte handarbete mitt favoritämne. När skolan slutar (om en och en halv timme...) ska vi till Linda och baka cupcakes. Kanske Angry Birds, men om vi gör det kommer de bara att bli mos. Bilder kommer! Lindas kommentar till den meningen var: okejj, bilder av dom i vessan alltså. Vi har roligt här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar