Sidor

lördag 29 oktober 2011

Lördag

Hur kan det redan vara lördag igen? Det var ju veckoslut helt just... Jag kom just på att jag har ätit på Hesburger fyra gånger den senaste veckan. Kul att veta, eller vad? Ska jag nu också berätta när & hur & var? Okejdå. Två gånger förra söndagen på hesen i Caribia i Åbo. Före och efter att vi hade simmat. Nästa gång på torsdag i Sello. Fiisu hade synkontroll, jag kom dit direkt efter skolan för att jag hade lust och var sjukt hungrig, så jag åt. Sista gången, igår i mässcentrum. Vi var på bokmässan med skolan, inte för att det nu kanske var böckerna som intresserade mest. Lite böcker, ett uppgiftspapper, lite kalleanka och sedan till matmässan och musikmässan och hesburger. Det var faktiskt helt roligt, jag köpte till och med en bok! Sjukt förvånande, jag vet. Sagan om de två tornen. Förra året köpte jag Sagan om ringen, jag läste den för typ två månader sen. Det tog sin lilla tid...
Det känns verkligen inte som lördag. I går så hann jag ännu ett varv till Sello, jag hade också synkontroll. Inga glasögon behövs nu men om det blir värre/stör mej så ska jag skaffa. Så for jag till Ninni över natten, där var också Anni och Anna kom sen lite senare. Vi for ut och trickortreatade hos våra kompisar. Så kom vi tillbaka, fixade en pumpalykta som sved helt sjukt i alla små sår på händerna, gick och sova nästan i tid för att Ninni hade match i dag och åt godis. Vi får gäster senare i dag, efterrätt blir såndän fruktsallad med vitchoko på som man sätter i ugnen, har ett sjukt fint namn som jag inte kommer på nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar