Sidor

söndag 16 oktober 2011

Förlåt mej

För att ni ska klara er till imorgon och londoninläggen får ni ett frågeinlägg att fördriva tiden med. Jag har sovit typ 4 timmar förra natten och går snart och sova. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!



Klädsel
Vad har du på dig idag: jeans och en grön skjorta. Barfota!
Vad använder du just nu för skor: svarta Converse med körsbärsmönstrade skosnören.
Favoritfärg på kläder: typ blå? För jag älskar jeans!

Senaste person som
Sov i din säng: Jag, tror jag… Har inte sovit där på länge!
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: Haha, ingen, men en vattenflaska men Allu och Tomppi.
Du gick på bio med: kommer inte ihåg… Kanske min syster? Det var länge sen!
Du gick på stan med: Mamma & Calzzi
Skällde på dig: Allu. Jag rullade en slang på fel sätt på keikkanaten för några timmar sen.

Senaste
Låt du hörde: A.S.A.P
Film du såg: Öööm… Simpsons tror jag.
Mat du åt: grönsakssoppa.
Kram: Ninni
Puss: ?
Fest: Vet inte faktiskt.
Känslan: "Tröött!!!"
Ilska: Någon gång i London när jag blev iriiterad på calzzi.
Resa: London! Kom hem i går :)
Glädje: Keikkanatten, massor av roligt!
Dröm: har sovit så djupt att kag inte har drömt på fyra nätter!
Boken du läste: Någon mammas deckare
Personen du träffade: Familjen & alla i FBK
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Pappa
Gången du åt en 7-eleven korv: Never?
Gången du var utomhus: FRån bilden in till huset, för ett par timmar sen
Gången du sov: Har inte sovit ordentligt sedan natten till lördag… Men ett par timmar den här natten
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag!
Saken du köpte: Ett par skor. Syns snart i bloggen!
Om dig
Namn: Jacca
Ålder: 13
Smeknamn: Jacca, Jansku, Jaja… massor!
Syskon: tre systrar
Sysselsättning: Skolan, vänner, keramik, Frivilliga brandkåren och scouter. Tycker själv att jag kan spela gitarr men det är nu si och så med det..
Linje/klass: 7B
Hårfärg: Totalt BLOND
Ögonfärg: Någon konstig blå-grön blandning
Skostorlek: 37

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar