Sidor

söndag 23 oktober 2011

Städastäda varje söndag

Någå for nu lite fel... I alla fall så har jag städat min garderob. Den blev helt onaturligt städig. Förut var den liksom bara en dörr som råkade vara framför en otroligt oorganiserad klädhög. Nu är allt vikt i fina högar, inget är utochin, allt finns på sin egna hylla i sin egen hög och jag fixade till och med lite lådor dit. Det kommer att hållas så här fint resten av mitt liv. Neinei, om en vecka kommer det att se likadant ut igen. Det är sånt hänt man har söndagar till. Så hann vi ju faktiskt också till Caribia och simma. Helt skoj, har inte varit där på många år. Fju lekte galen fisk och vi åkte rutschbanor. Jeppjepp. Nu går jag efter kameran och går och fotar min garderob. Klockan är 20.10 och jag stiger upp NU. Nehe. Den är försvunnen. Klockan är 20.12 och jag publicerar inlägget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar