Sidor

söndag 14 mars 2010

Bild & 160

Har någon noterat min nya, fina bild som finns där uppe? Ganska fin, va? Jag experimenterade lite med Photoshop Elements, och vips, så fanns den där. Så satte jag in den i bloggen, och den passade perfekt (:

Om någon undrar över 160:et i rubriken är svaret att det här är mitt 160:e inlägg! Jippii, i slutet av januari hade jag 100. och nu, en och en halv månad senare, har jag 160. Inte en så liten ökning... Jag hade egentligen tänkt göra ett jubileum-inlägg vid 150, men då var det Pernilla Wahlgrens tur att bli berömd via min blogg.

Pappa Päron kom just med en kommentar; Ja, men har du inte räknat ut att 7% av dina inlägg skrev du i går under melodifestivalen...
Han räknade just hur många procent det blev, och det blev 7!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar