Sidor

fredag 3 januari 2014

Ten köttbullar och ranskalaiset

 I dag lärde jag mig att det i dag är det J. R. R. Tolkiens födelsedag. Jag lärde mig också att han ritade fina bilder. 
Mitt jullov efter nyår har till största delen gått ut på att vandra mellan soffan och sängen. Där har jag läst ett par böcker, fastnat i Breaking Bad (tack Netflix för att du finns) och spelat lite Wii och Nintendo64. Bara för att jag kan. Förvånansvärt mycket har jag gjort tillsammans med mina vänner, till exempel spelat Marioparty, tittat på Batman och varit på ikea. Rubriken är det som Ninni sa åt köttbullsmänniskan, efter att ha fått ett nej som svar på frågan om han talar svenska. 
Mitt nyaste inlägg finns förresten på Atlantisbloggen, titta in på atlantis2014.tumblr.com om ni har lust. Jag ska fortsätta ha jullov några dagar till. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar