Sidor

torsdag 9 januari 2014

En vanlig torsdag



Min morgon började med ett tiominuters morgonkaffe med mamma och pappa, tack pappas espressomaskin som är stor och silvrig och krävde många timmar av studier innan jag kunde använda för det. I skolan gick matrasten ut på att ha elevkårsmöte, alltså äta kex, göra läxor och fundera på hur vi ska ta över skolan fullständigt i en halvtimme. Som resultat av det blev det sedan ett tvåtimmarsmöte på rektorskansliet. Vi satt där och åt pratade i två timmar medan mer och mer förvånade elever gick förbi. Sedan när sitter skolans snällaste elever två timmar inne hos rektorn? Vi blev bästa kompisar och vi fick massor av choklad. På köpet kanske vi gav henne några fina idéer om vad som kunde göras.
Sedan dess har jag legat mer eller mindre medvetslös i soffan och funderat på om jag ska orka ta itu med html-koder och annat jobbigt för att fixa ett ordmoln med en speciell font som inte finns på wordle. Jag antar att det inte ens är möjligt, men att försöka skadar knappast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar