Sidor

fredag 10 januari 2014

Förkyld

I morgon klockan 07.40 går flyget till London, jag förbereder mig som bäst med Queen i hörlurarna och försöker ta det lugnt för fyra dagar framåt. Efter att ha varit mer eller mindre sjuk sedan julen, emellanåt helt frisk och emellanåt så att jag inte har kommit upp ur min säng, gick jag och kollade vad det var. Tydligen ingenting. Jag fick order att ta det lugnt, absolut inte träna och inte gå tillbaka till skolan. Nu ligger jag i stället hemma i soffan och pysslar med blogginlägg till Atlantisbloggen, så helt bortkastad tid är det ändå inte.
I London kommer det  nämligen inte att bli speciellt lugnt, vi ska hinna med massor. Till exempel skoshopping, annan shopping, Camden Markets, Notting Hill, Portobello Road och We Will Rock You. Jag ska köpa jeans i stället för alla som har gått sönder den senaste månaden (ungefär fyra par), något jag inte egentligen ser fram emot men som måste göras. Det som jag däremot ser fram emot är skorna som jag ska köpa, ett inlägg om dem är faktiskt tidsinställt för några dagar framåt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar