Sidor

måndag 20 januari 2014

Linda


Först ska ni läsa Lindas blogginlägg på http://wryfanciful.blogspot.fi/2014/01/ideal.html. Sedan ska jag berätta att jag för det första kände igen citatet direkt, jag råkade spara en bild med det på förra veckan. Sedan ska jag berätta att det hon sa om personlighetstestet var sant. Jag tyckte det var lagom  sysselsättning för en måndag kväll, och blev överraskad av resultatet. Antagligen är det här bara påhitt och dammråttor, men det spelar inte så stor roll, det är roligt. Testet sa till exempel att jag inte har några problem med att uttrycka mig, speciellt inte skriftligt, jag har starka åsikter och slåss för dem, tycker att det är viktigt och roligt att hjälpa människor och med nöje skulle hjälpa till vid en stor katastrof. Jag tar enkelt på mig helt för mycket saker att göra, och behöver vara ensam ibland för att inte bli galen. Kreativ men perfektionistisk, alltid inte en helt bra kombination, och så vidare och så vidare. Det finns en länk på Lindas blogg, om ni inte redan orkade klicka er dit. Jag var infj om någon undrar.
Så tackar vi Linda för att hon så gott som gav mig ett blogginlägg, ha en trevlig fortsättning på er måndag.
Jag var förresten på Lärkans infokväll i dag. Jag är rätt så säker på att det är där jag kommer att tillbringa de följande tre åren av mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar