Sidor

måndag 29 augusti 2011

Läxor

Nu har skolan börjar på allvar, det märks på LÄXORNA. Massor läxor! Min väska var sjukt tung i dag när  jag kom hem. Egentligen är den väl det ännu, jag har inte rört den efter att jag kastade in den i mitt rum när jag kom hem. Kanske det skulle vara smartare att fundera på franska revolutionen, vad vi gjorde på engelskatimmarna i lågstadiet och vad svaret på 1000 gånger 0,02 är. Nåja, det kan vänta. Jag har ännu måååånga timmar på mej. Dessutom ska jag nu ut och följa hem Fiisus kompis, en del av mitt barnvaktsjobb. Det har sina fördelar att vakta sjuåringar i stället för Fjuni, man kan göra nästan vad min vill. Som att blogga. Bättre än att vakta Fjuni i alla fall, man kanske inte behöver föjla henne hem men man kan DEFINITIVT inte blogga när man vaktar henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar