Sidor

torsdag 11 augusti 2011

Normala livet börjar

Jaha, så var sommaren slut. Det regnar och är iskallt och det är bara fyra sommarlovsdagar kvar. Det finns så klart massor av positivt med det också, som att jag börjar blogga igen, men just nu känns det inte så roligt. Okej då, det känns roligt, det är regnet som inte är roligt. Blä.
På scoulägret hade vi sjukt roligt, det regnade faktiskt inte alls där utom den allra sista timmen på hela lägret! Som alltid på läger blir allt massor bättre om vädret är fint. Lägret var tillsammans med två andra kårer, så man fick massor av nya kompisar, och så fanns det också lite andra traditioner, till exempel skattjakten var den som vann fick två kilo godis! Tyvärr vann nu inte min patrull men vinnarna var snälla och delade med sej :) Mina egna godisar tog slut ungefär i mitten av lägret, så man fick klara sej utan några dagar...
Jag har inte varit så dålig på att blogga (hoppas jag), så jag tror att ni alla vet ungefär vad jag har gjort hela sommaren. Nu börjar i alla fall skolan, sjuan, en ny skola med nya läraren och några nya kompisar. Spännande! Nu ska jag ändra min blogglayout lite, får se hur den blir :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar