Sidor

söndag 10 november 2013

Senaste veckan

Har jag gått på många fler möten än det finns dagar och matraster. Ibland känner jag mig lite för aktiv. Jag har skrivit (obs skrivit, inte hittat på) manus till vår skolas julskådespel och fått höra att det syns helt för mycket att det är jag som har skrivit det. Jag har varit på föräldramöte för alla sjuors föräldrar och fått höra att så klart är det jag som är ordförande i elevkårsstyrelsen. Jag har bakat och bakat och bakat för att samla pengar till både skolan och mig själv. Ätit kex och muffins på alla oändliga möten, någon fördel finns det. Jag gått på en halv femtioårsfest trots att jag inte var bjuden, och vaktat barn därifrån efter det. Min plånbok och mitt samvete är glatt men i dag ska jag inte göra något annat än fira pappa och lacka mina tånaglar. Först ska jag ändå stiga upp ur min säng. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar