Sidor

tisdag 19 november 2013

Irritation

I dag kom jag hem efter en lång dag, åt och planerade sedan att verkligen lära mig exakt vad det står i min samhällslärabok och inte i morgon tvingas formulera flummiga och halvrätta svar på mitt provpapper. För att det skulle lyckas tänkte jag inte lägga mig i min säng, utan gå till biblioteket. På samma gång tänkte jag hämta några reserverade böcker. Tror någon att det lyckades? Nej. För första gången i mitt liv ungefär är grankullas bibliotek stängt. Jag måste väl bara lägga mig i min säng och försöka läsa. Jag ska se det från den positiva sidan, mina bokhyllor eller min garderob kommer säkert att vara väldigt fint städade inom någon timme.
Målningarna från i går är, om någon ännu undrar, Linas, min, Hellus och Lindas om man börjar i övre vänstra hörnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar