Sidor

fredag 29 november 2013

Lägerminnen

Om någon vill läsa vad jag skrev som mitt första inlägg i Atlantis lägerblogg finns det på http://atlantis2014.tumblr.com/post/68250809304/jannica-bloggar-mina-lagerminnen. Det är ett roligt projekt att skriva de här inläggen och jag tycker verkligen om det, men på samma gång är det mycket svårare än att skriva blogginlägg till mine gen blogg. För vad ska jag skriva som kan intressera andra, och som är både trevligt och roligt att läsa? Helst vill jag ju förbättre världen men kanske det inte är riktigt så enkelt... 
Skolans sekreterare kom i morse fram till mig och frågade om det var jag som är Jannica, och om det var mitt inlägg. En aning oväntat när jag trött och kanske inte på det bästa humöret gick för att hämta en dator. Det var också det som påminde mig om att jag faktiskt lovade att länka till inlägget här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar