Sidor

söndag 10 november 2013

Dagens prestationer

Min hjärna står fullständigt stilla och jag måste använda google translate för att komma på vad achievements är på svenska. Mina prestationer har i alla fall varit att för det första, bära löv. Det var det enda ordentliga jag gjorde på hela dagen. Jag och Calo tappade en låda full av löv över ett staket också och måste rädda den med en kratta, men det behöver jag inte berätta mer om... Sedan lackade jag faktiskt mina tånaglar, de ser inte längre ut som om de skulle ha möglat på mitten. Hela min familj lagade mat och sjöng med till Sås & Kopp, det är helt otroligt hur alla kunde varenda ord. Juni, som är en liten Arnealligatorunge i själ och hjärta, hade förstås ingen aning om att något sådant fanns och sjöng inte med lika förtjust som resten. 
Jag somnade framför Batman Begins, och började fundera på om det skulle vara en bra idé att bara ge upp, lägga mig och sova tills skolan börjar i morgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar