Sidor

fredag 1 november 2013

På väg hem

Om jag inte skulle koncentrera mig stenhårt på att skriva den här texten skulle jag helt säkert somna. Med magen lite för full av pasta, lite för varma kläder och ett tyst tåg med sköna stolar är det svårt att hålla sig vaken... Lägg ännu till två korta nätter och två långa dagar och det blir nästan omöjligt. Vi har haft det väldigt bra här och egentligen har jag inte alls lust att åka hem. De här två dagarna kändes ändå inte som en kort tid, jag har svårt att tro att det är mindre än 36 timmar sedan vi landade här. 
Hemma väntar min sköna säng, och i morgon också en dator så att jag kan överföra bilderna. I morgon kväll ska jag dessutom jobba på Qulma, så att min plånbok som tur blir lite påfylld efter dem här resan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar